Jom Beli Jubah Muslimah Murah

SweetMuslimah.com

Jumaat, Disember 12, 2014

Kenapa, kenapa dan kenapa???---diet Atkins??

Assalamualaikum...

Sebelum saya copy n paste pasal diet atkins dalam blog bacaan saya ni saya nak berterus terang sebenarnya kenapa saya tetiba sejak akhir2 ini berminat dengan Diet Atkins???
1. saya sebenarnya nak kempiskan perut... haha bulat kot perut aku
2. ade org kata diet ni bole timbulkan masalah gout - so nak kepastian laa konon---sebab kawan kita yg kena gout lepas asyik diet makan lauk je x makan nasi
3. sebab my biras ade cerita kawan dia diet atkins tapi melantak baik punya banyak hahaha - bole ke??
4. sebab2 lain adalah saya  nak kembalikan berat badan saya yang dedulu tu..walaupun suami tak setuju hahaha sebab dedulu kurus bebenor..tapi nak mencabar diri sendiri

tapi walau macam mana byk pon senarai sebab yang saya listkan....kalo saya cuma berharap je tak buat mana laa nampak kesan dia...so, esok yea mulai esok saya akan mulakan diet atkins ni..dan saya akan update dari masa ke semasa yea... ok da lewat...masa untuk minum herbarium jsdku...haha yg ni saya x bole skip...gula dlm herbarium ni sikit punya banyak... i olllss nak putih gebu punyer pasal..dan gara2 nak habiskan stok herbarium ni....eh, ada sesapa yg nak free tak???? saya bg free je dek non...betol2 free....bgth eh sblm januari tau...

ok bai bai....esok nak mula diet...huaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan